Чiп i Дейл
Онлайн сервiс допомоги студентам
Графік роботи - Відкрито завжди

Як оформити список використаних джерел

blog item image
61376

Ваш список літератури оформлений невірно. Ви не знаєте, як оформити список літератури. Ви знайшли як оформити список літератури, але викладач все одно не приймає. Ви вирішили перевірити, чи правильно оформили список літератури.

Якщо Ви підходите хоча б під одну з цих причин, значить ви потрапили в потрібне місце, в потрібний час.

Хочеш отримати приклад списку літератури? Будь ласка, він тут.

Зміст статті:

  1. Список використаних джерел: ДСТУ і варіанти оформлення
  2. Як оформити підручник в списку літератури
  3. Як оформити статтю в списку літератури
  4. Як оформити список використаної літератури з інтернету
  5. Як оформити закони в списку літератури
  6. Як зробити виноску
  7. Як правильно оформити цитування для антиплагіату

Список використаних джерел: ДСТУ і варіанти оформлення

В Україні досить багато прийнятих стандартів оформлення списку літератури для дипломних робіт, курсових робіт, тез, наукових статей, рефератів, дисертацій та інших видів.

Щоб дізнатися, який стандарт потрібно використовувати вам, скористайтеся методичкою. Якщо методички у вас немає, то сміливо беріть або стиль оформлення джерел APA, або ДСТУ 8302:2015. Ці стандарти є основними на території України в 2021 році, можете користуватися.

Стандарти оформлення списку використаних джерел, якими користуються в Україні:

  •     APA
  •     ДСТУ 8302:2015
  •     Chicago
  •     ДСТУ ГОСТ 7.1:2006

Якщо все це здасться вам занадто складним, то просто залиште заявку нашому куратору і він допоможе вам зробити список вашої літератури.

 

Як оформити список літератури APA 

Даний стиль оформлення APA style почав набирати популярність в Україні з 2018 року, і зараз (2021 г. - прим. автора) є другим по популярності використанню в українських ВНЗ. Нижче я наведу приклади оформлення основних джерел, звідки зазвичай можна взяти інформацію: монографії, статті, тези, електронні джерела, закони і підзаконні акти (юристам привіт), угоди (ще конвенції і рекомендації), документи судів.

Як правильно оформити список літератури ДСТУ 8302:2015

Цей стандарт оформлення літератури ДСТУ 8302 до: 2015 є одним з найпростіших для студента. Адже йому не потрібно шукати багато інформації про книгу, досить знати тільки автора, рік публікації, місце публікації (зазвичай пишеться, а якщо немає, то не вказується), кількість сторінок.

Для початку потрібно знайти в методичці всі нюанси оформлення вашого списку використаних джерел. Як видно з малюнка нижче весь список повинен бути оформлений в алфавітному порядку прізвищ авторів і по стандарту ДСТУ 2015 року. Зафіксували і рухаємося далі.

Зараз ми наведемо приклад як оформити список літератури по ДСТУ 8302:2015. Детальніше про даний стиль оформлення ви зможете прочитати в нашій статті, ну а поки дивіться приклади і не сумуйте 😊

Як оформити підручник в списку літератури

В оформленні книг, підручників і монографій є кілька нюансів. В оформленні 2015 року вкажіть, що це - монографія, джерело і т.д. Другий момент - авторів може бути кілька, автор може бути невідомий. Зверніть увагу на виділення курсивом.

Як оформити статтю в списку літератури

У статті ще може бути вказане посилання, звідки вона взята. В такому випадку стаття оформляється відразу і як стаття, і як інтернет-ресурс.

Як оформити список використаної літератури з інтернету

Інтернет-ресурсами можуть бути як закони, статті, тези, просто інфографіка. Будь-який матеріал, який розміщений в інтернеті вважається електронним ресурсом, на який обов'язково потрібно посилатися. У таблиці нижче ми навели кілька видів прикладів. Завжди ставте в кінці дату звертання до використаного ресурсу.

Як оформити закони в списку літератури

У більшості робіт використовується кілька законів в теоретичній частині. Пам'ятайте, що закони оформляються окремо і не допускайте помилок.

Оформлення списку літератури досить простий процес, бажаємо вам удачі 😊

Як зробити виноску

ВИНОСКА - це те, що бачив кожен, коли читав книгу - внизу сторінки стоїть цифра 1 і йде якась примітка, винесена з тексту, в якому теж варто посилання на цю виноску в вигляді цифри 1. Зараз я покажу, щоб було зрозуміліше, як зробити виноску в курсовій або дипломній роботі.

Як видно з цього малюнка, в роботі йде посилання на джерело, звідки взято цей фрагмент тексту. Хочу загострити вашу увагу на тому, що тут правильно оформлена цитата. Але про правильність цитати буде далі.

ЦИТАТА - це фрагмент, взятий з іншого джерела (підручника, книги, статті тощо) і без змін використаний в своєму тексті. Цитата повинна братися в дужки, відповідно до вимог вашої методички, а так само в кінці обов'язково проставляється номер джерела, звідки ви її взяли (у випадку з оформленням літератури APA ставиться рік книги і прізвище автора в круглих дужках) в квадратних дужках

Як зрозуміти чи потрібна взагалі виноска у вашій курсової чи дипломної або статті? Зайти в методичку, натиснути «Ctrl + F», вбити слово «виноска» або «зноска»

Як бачите в методичних рекомендаціях все написано, тому якщо так немає цього слова і викладач вам не говорив це зробити, то можете сміливо пропускати цей розділ.

Отже, щоб у вас вийшло зробити виноску з першого разу вам необхідно поставити курсор в тому місці, де вам потрібна виноска (кінець слова), після чого натиснути «Посилання» - «Вставити виноску».

Після цього вам буде запропоновано ввести підпис виноски і в 99% випадків це джерело, на яке ви посилаєтеся. Все робиться за аналогією з оформленням літератури, просто в даному випадку це виноска і вона показує відразу звідки і що ви взяли, що досить зручно для викладача і для студента, так як технічно набагато швидше розставляти виноски, ніж в кінці роботи оформляти літературу.

ВАЖЛИВО: виноски теж оформлюються за обраним стандартом оформлення списку використаних джерел

Якщо все це здається вам непосильним, то просто залиште заявку нашому куратору і він допоможе вам виконати і оформити виноски в вашій науковій роботі.

Як правильно оформити цитування для антиплагіату

У сучасних програмах-антиплагіатах унікальність визначається відповідно правильному оформленню списку літератури та посилань на цю літературу, тобто цитат. Ми зв'язалися зі службою підтримки антиплагіату Unicheck і отримали публічні відповіді на загальні питання.

APA style

Для оформлення APA правильним буде посилання в тексті через круглі дужки.

Існує три варіанти цитування:

  1. Парафраз - текст не береться в лапки, прізвище автора і рік публікації ставиться в круглих дужках якщо це в кінці тексту. Якщо в середині або на початку, то в круглі дужки береться тільки рік. Приклад:
  2. Цитата в середині рядка - береться в лапки. Прізвище автора може з'являтися в дужках після цитати разом з роком видання і сторінкою або в середині тексту, але тоді в дужки береться тільки рік публікації після прізвища автора і номер сторінки після завершення цитати. Приклад:
  3. Блокова цитата - це зазвичай цілий абзац або кілька речень тексту. У тексті ставиться з абзацу, а після цитати в круглих дужках проставляється прізвище автора, рік і сторінка публікації. До речі, це найпопулярніший варіант цитування, який використовують всі студенти. Офіційно ця цитата повинна бути повністю вся з абзацу (весь текст), з подвійним інтервалом, але судячи з нашої практики, так в Україні ще не роблять.

    Упевнений, що ви хочете знати лайфхак про те, як швидко оформляти список літератури і автоматично виконувати його в алфавітному порядку. На справді це дуже швидко. 👉 Читати 👈

Стандарт ДСТУ 8302:2015

Для оформлення через ДСТУ 2015 року наводиться наступний зразок. Як бачите це два зовсім різні стилі цитування, так як крім лапок потрібно ще правильно оформити посилання. У цьому стандарті оформлення все цитування відбувається виділенням в кінці цитати в квадратні дужки номера джерела літератури і сторінки, звідки взято інформацію. Приклад:

Кожен може отримати приклад оформлення літератури, якщо захоче, це просто 😊

 

17.09.21
12 хв
23150
Перевірка курсової на унікальність

Ця стаття підійде всім, хто шукає  інформацію про те, що таке унікальність, як перевірити дипломну чи курсову на антиплагіат, або як підвищити унікальність або оригінальність роботи.

01.10.21
8 хв
16171
Як написати висновок до дипломної роботи

Ви дізнаєтеся чому висновок читає кожен викладач і як написати його на максимально високу оцінку. Переходьте і просвітіться.

28.09.21
19 хв
15226
Як написати вступ до дипломної роботи

Те що при захисті прочитає кожен викладач – вступ. Покажемо як зробити його топовим, щоб йому точно сподобалося.

1 2 3 4