Чiп i Дейл
Онлайн сервiс допомоги студентам
Графік роботи - Відкрито завжди

Курсова робота з маркетингу

Курсові з маркетингу в основному завжди складаються з 2 або 3 розділів. Перший – теоретичний, другий і третій – практичні, в яких потрібно досліджувати підприємство на предмет заданої теми. Сервіс Чіп і Дейл пропонує послуги своїх фахівців з маркетингу із величезним досвідом написання робіт.

Ціна роботи

Тип роботи К-ть сторінок Унікальність Термін Ціна
Теоретична до 25 ст до 50% 1-3 дні від 1000 грн
до 30 ст до 50% 1-3 дні від 1200 грн
до 50 ст до 80% 1-3 дні від 1600 грн

З практичною частиною

2 розділи

до 30 ст до 50% 1-3 дні від 1400 грн
до 40 ст до 50% 1-3 дні від 1600 грн
до 50 ст до 80% 1-3 дні від 2000 грн

З практичною частиною 

3 розділи

до 30 ст до 50% 1-3 дні від 1500 грн
до 40 ст до 50% 1-3 дні від 1700 грн
до 50 ст до 80% 1-3 дні від 2000 грн

Якщо не впевнені чи варто тут купити курсову з маркетингу

Надійність будь-якого сервісу, будь це доставка їжі чи написання курсових робіт з маркетингу на замовлення, завжди викликає питання. Завжди, якщо ви замовляєте вперше, особливо без рекомендації, є відчуття, що щось може піти не так і потім ви нікому нічого не доведете. У нашому сервісі все навпаки, ми розуміємо, що вам потрібні якісь факти для підвищення довіри, саме тому ми зробили наступні речі:

  • Розмістили справжні відгуки спочатку в наших соціальних мережах, а тепер перенесли їх на сайт. Перед тим як купити курсову з маркетингу ви завжди можете почитати відгуки, без остраху, що вони несправжні.
  • Ніколи не пропадаємо після виконання і вносимо всі правки в замовлення згідно з вимогами. Це, знову ж таки, можна побачити у відгуках, де людям щось доробляли.
  • Проводимо демонстрацію повної роботи в Google Meet перед повною оплатою і показуємо звіт на антиплагіат.
  • Можемо показати вам приклад курсової роботи з маркетингу і не тільки.
  • При оцінці пояснюємо, чому стільки коштує робота і за що ви платите.
  • Завжди на зв'язку у всіх месенджерах і телефонах.
  • Перед замовленням можете поспілкуватися з нами по відеозв'язку і ми покажемо приклади робіт.

Що головне в роботі з маркетингу

  1. Теорія. Основні речі при написанні роботи – це зробити правильний теоретичний розділ, який пройде перевірку на антиплагіат і продемонструвати актуальну сьогодні інформацію. Рекомендуємо при написанні використовувати літературу не старшу 2015 року та брати за основу англомовні джерела.
  2. Підприємство. Розділ, де досліджується підприємство, зазвичай це другий розділ роботи. Тут вказується організаційна структура компанії, її характеристика та юридичні дані. Потім, за допомогою різних маркетингових досліджень (SWG-аналіз, BKG-матриця, 5 сил Портера, SWOT і PEST-аналізи та інші), виконується дослідження підприємства.
  3. Рекомендаційний розділ. В основному, в 3 розділі описують проблемні точки підприємства і, на підставі проведеного дослідження, надають рекомендації до наступних кроків розвитку об'єкта.

Якщо ви хочете купити у нас курсову роботу з маркетингу, то просто натисніть на кнопку «Дізнатися вартість», і з вами зв'яжеться менеджер, який підкаже скільки вона коштує.

Дізнайтеся вартість Вашої роботи

Відгуки

*****
27 липня

Роботу прийняли з оцінкою 98 балів

Anastasiia S.
27 липня

Тільки що захистила Сказали найгарніша робота 90А балів Величезне дякую❤️

Владислав
27 липня

Трохи сам правки зробив і пішов На плагіат все добре Буду радити наступного року своїм знайомим 90

katy*****@gmail.com
10 липня

дуже вам дякую 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 неймовірно врятували! я вже налякалася, коли одногрупниця в той день сказала, що більше ніхто не береться за роботу, бо не встигнуть, а ви прямо як супергерої 🙏🏼

Helena N.
10 липня

В цілому, добре, там трохи зробили зауваження, що там ніби переплутали систему управління персоналом а не кадрової стратегії. Мені сказали, що вв роботі я таки різниці і не зрощуміла. Але мені було важливо просто випуститись, що я і зробилаа. Захистилась на 75 балів

Anastasia S.
06 червня

Тільки що захистила Сказали найгарніша робота 90А балів Величезне дякую ❤️

Valeria B.
06 червня

Хотіла подякувати Вам за теорію дипломної 🙏🙏 Робота вчора успішно пройшла перевірку 🥰

Ira V.
06 червня

Добрий день, сьогодні захистила курсову на 98 балів! Дуже дякую Вам за допомогу і професіоналізм 🤗🥰

Ketrin
31 травня

Стосовно реферату, викладач все перевірив поклав 90 - А. Але ще так сказав був, ви десь дуже гарно списали, бо робота дуже гарна 😅❤️

Хто напише вашу курсову

На жаль, у нас мало авторів, їх близько 100 осіб, але всі вони пишуть якісні роботи. Ці люди звичайні викладачі, багато з них захистили дисертації. Деякі прості замовлення ми віддаємо на написання найбільш здібним аспірантам, які добре себе зарекомендували. Далі розповімо, як приймаємо людей на роботу.

Щоб потрапити до нас, людина спочатку надсилає своє резюме і вказує предмет, в якому вона найкраща. Після цього, ми просимо показати її приклади різних робіт, наприклад з маркетингу, якщо вона його викладає. Наступний етап – перевірка цих прикладів на якість та антиплагіат. Коли людина проходить цей етап, ми проводимо з нею співбесіди, де пояснюємо, як влаштована наша система і що від неї вимагається. Під час співбесіди визначаємо soft skills кандидата і приймаємо по ньому рішення протягом 2 днів.

Нещодавно ми ввели новий етап – це обов'язкове виконання нашого тестового завдання. Кожен кандидат повинен написати унікальну теорію і зробити практичну частину якоїсь курсової по його спеціалізації.

Ми витрачаємо дуже багато часу на прийом авторів до себе в компанію. Зазвичай залишаємо працювати тільки 1 учасника з 10. Відсіюємо 900 з 1000. І все заради якості та хороших оцінок.

Тому можете зі спокійною душею замовити курсову роботу з маркетингу і не переживати.

Ви точно прийдете до нас вдруге

Після замовлення будь-якої курсової, менеджер завжди запитає, як клієнт нас знайшов. І, незважаючи на те, що наш сервіс використовує рекламу і через неї приходить величезний потік людей, % людей, що замовляють роботу вдруге, втретє завжди понад 50%. Більш детально про це можна подивитися в розділі Статистика.

Приклади виконаних робіт

Маркетинг

Особливості застосування мережевого маркетингу у світовій економіці

Маркетинг

Маркетингова діяльність підприємства

Маркетинг

Маркетигові рішення при життвому циклі товару підприємства

Маркетинг

Інтернет-маркетинг та електронна комерція на ПАТ Світоч

Поширені запитання

Ви переробите роботу, якщо щось не так?

Так, переробимо. Але ми заздалегідь обговорюємо з клієнтами вимоги, для цього і є методичка. Тому, якщо зауваження будуть не по методичці і досить масивні, то вони будуть платні, а якщо це автор помилився, або вони дріб'язкові, то все безкоштовно.

Як відбувається оплата?

У нас оплата відбувається в 2 етапи, 50% передоплата і 50% по завершенні написання роботи. Перед другою частиною ви, за бажанням, зможете переглянути всю роботу через демонстрацію екрану в Google Meet.

Чому студентам потрібно замовляти роботи на сервісі Чіп і Дейл?

Замовляти роботи на нашому онлайн-сервісі потрібно, тому що наша команда зробить вам якісну роботу, презентує роботу перед повною оплатою, допоможе підготуватися до захисту, оперативно внесе правки і доповнення в замовлення, навіть після проведення повної оплати. Так само, наші менеджери готові приймати замовлення цілодобово, у вигляді текстових, голосових і відео-повідомлень. Перед замовленням ви зможете задати будь-яке питання, яке вас хвилює і ми обов'язково дамо відповідь. У разі необхідності ви завжди можете нам написати або зателефонувати, довго не очікуючи на зворотній зв’язок. Ми можемо оцінити вашу роботу прямо зараз за 15 хвилин.

На якому антиплагіаті ви перевіряєте роботи?

Всі роботи наші автори перевіряють на антиплагіаті eTXT (Antiplagitarism) і за запитом клієнта на Unicheck або StrikePlagitarism. Багато компаній і фрілансерів не працюють з цими програмами, так як в Україні вони є найвимогливішими і їх неможливо обійти шахрайськими методами. За запитом клієнта ми готові перевірити його роботу на будь-якому антиплагіаті, так як впевнені в якості своєї роботи.

Чи перевіряють роботу на антиплагіат?

Курсові та дипломні роботи завжди проходять перевірку на антиплагіат. Стандартом унікальності для курсової роботи є 50% при перевірці, а для дипломної роботи - 80%. Ви зможете вказати такий % унікальності, який вам потрібен і ми гнучко виконаємо цю вимогу.

Не знайшов потрібну відповідь? Гортай далі!

Дізнайтеся вартість Вашої роботи

Сервіс Чіп і Дейл створений для того, щоб у вас була можливість дізнатися вартість чи купити курсову з маркетингу, або з інших дисциплін. Чекаємо вашу заявку.